Malmö Redhawks/Sibylla Skurup cup u12
Hokejs
2 - 3 apr 2022
u12
CupOnline - Gratis Cup

Årets Malmö Redhawks/Sibylla U12-cup går av stapeln 2-3 april. Vi hälsar dig och ditt lag välkommen till en fartfylld helg på Rosengårds ishall. Cupen beräknas hålla nivå lätt/medel. Vi spelar på fullplan.


CUPINFORMATION

Spelform:

- Åtta lag fördelade på två grupper
- Alla möter alla i respektive grupp
- Samtliga lag spelar 5 matcher

- Slutspel samt placeringsmatcher.

Speltid: 2x15 min (dock maximalt 50 minuter löptid)

Spelregler: 
- Inga överåriga spelare tillåts delta utan dispens
- Minimum 10+1 spelare
- Utvisningar 1 min - i övrigt Ishockeyförbundets regler
- I grundspelet gäller följande vid samma poäng: Inbördes möte, målskillnad, flest gjorda mål, utvisningsminuter, lottning 
- I slutspelet gäller följande vid oavgjort resultat: Förlängning maximalt 5 min med sudden death. Vid oavgjort resultat efter förlängning gäller 3 straffar för vardera lag, därefter sudden straffar.

Priser: Pokaler till ettan, tvåan och trean.

Anmälan ska innehålla följande information om deltagande förening:
- Föreningsnamn
- Tröjfärg hemma/borta
- Kontaktperson (Adress, telefon hem/mobil, e-postadress)
- Antal spelare & ledare

Anmälan sänds via e-post till cupansvarig (jerry.christensson07@gmail.com). Frågor ställs till samma mail adress eller ring till Stefan Erkselius 0736557510.

Spelprogram publiceras senast en vecka innan speldagen på CupOnline där även anmälda lag löpande uppdateras.

Kostnad:
- Anmälningsavgiften är 4000 kr per lag och ska betalas i samband med anmälan.
- Spelaravgiften är 400 kr per spelare och betalas senast 2 veckor innan
speldagen. Swedbank 8214-9,923785908-8 eller Swish 1233395712.
- Frukt, mellanmål samt lunch för spelare + 3 ledare ingår. 200 kr per tillkommande ledare.

-Önskemål om specialkost ska meddelas via mail till Jerry Christensson.

Övrigt: 
- I hallen finns servering med korv, toast, etc. Utanför hallen finns grillade hamburgare med tillbehör + dryck. Lotteri och andra spännande tävlingar kommer att arrangeras i hallen.

  

Annons