Markus Åkerblom Cup
Ishockey
4 - 6 nov 2011
U13 (99:or) och senare
INBJUDAN
TILL
MARKUS ÅKERBLOM
CUP
För U13 eller senare

ÖSTERSUND
4-6 Nov
2011


ÖIK`s Team -99
Hälsar er välkomna till Östersund 4-6 Nov 2011
Bestämmelser och information

1. Tidpunkt
4-6 2011

2. Spelplats
Z-hallen i Östersund

3. Spelform
Fastställs senare. Gruppspel Alt. Enkelserie.

4. Matchtid
2 x 20 minuter

5. Regler
Under gruppspelet tilldelas vinnande lag 2 poäng, förlorande 0 samt 1 poäng vardera vid oavgjorda matcher. Vid oavgjort resultat vid full tid i final- och placeringsspel vidtar straffläggning enligt Östersundsmodellen d v s båda lagen slår sin straff samtidigt åt var sitt håll 3st/lag därefter en och en tills avgörande sker. I övrigt gäller Svenska ishockeyförbundets regler för ungdomshockey.
Östersund IK`s cuper har alltid förbundsdomare.

6. Mat
Fredag Lunch, Middag, Kvällsmål
Lördag Frukost, Lunch, Middag, Kvällsmål
Söndag Frukost, Lunch
7. Boende
Med gångavstånd till ishallen. Ev. sängar med madrasser kommer att finnas (först till kvarn gäller)
Ev. Liggunderlag, Madrass, sänglinne, kudde, filt, täcke eller sovsäck skall medföras.


8. Kostnad
Lagavgiften är 3 000 kr
Deltagaravgift 650 kr per spelare (min 18 spelare) och ledare (2 ledare gratis). Avgiften inkluderar, deltagande i turneringen, priser, samt måltider.


9. Anmälan
Markus Åkerblom
markus@ostersundik.com
070-280 67 07
063-5149 48

Vid anmälan uppge:
Lagnamn
Kontaktperson
Telefon/mobilnummer
E-post
Ungefärligt antal spelare och ledare.

Deltagaravgiften betalas samtidigt som anmälan på BG 5609-2042
Ange Åkerblom cup samt lagets namn.

Spelaravgiften betalas in på BG 5609-2042 eller vid ankomst.
Ange lag samt att det är spelaravgift.
Behåll insättningskvitto så att betalningen kan verifieras.
Anmälan senast 10 september.

10. Antal Lag
8st lag. Vi förbehåller oss rätten att välja lag vid många anmälningar.
Vi garanterar minst 5st matcher/lag.
Laguppställningen ska vara inlämnad senast 20 Oktobher.


Inkvartering
Detta sköter respektive lagvärd tillsammans med laget. Ni kommer överens om när det är lämpligast för er att göra denna inkvartering.

Alla lag kommer att tilldelas ett eget omklädningsrum som laget behåller under turneringen. Det kommer att finnas fika, och enklare mat till försäljning på angivna platser

Prisutdelning sker på söndag direkt efter respektive lags sista match.

OBS!!
Förändringar kan komma att ske.

12. Kontakt
Cupansvarig
Linda Själin
linda.sjalin@comhem.se
070-321 87 32
Annons