Best In West 2023 Höstlov U13
Fredag 3 november - söndag 5 november (Höstlovet 2023).
Om cupen är fulltecknad mejla gotatraneberg2011@gmail.com för att vara på "väntlistan".
Information in English at the bottom of the page.
ANMÄLA ER / BETALA VIA LÄNKEN NEDAN
Best In West 1-day A difficulty tournament
Best In West 2-day AA difficulty tournament
Endast efter erlagd betalning är er plats garanterad.
Vi har nöjet att bjuda in till Göta Tranebergs anrika turnering Best in West för spelare födda 2011(U13). Cupen spelas på helplan i båda våra hallar på Stora Mossen, Stockholm.
Vi tillåter inga select-lag. Vi tar endast emot föreningslag, inte mixlag från olika föreningar, undantaget är föreningar som spelar med mixlag efter dispens från sitt förbund eller cuparrangör (Team 11 Göta Traneberg). Minst 50% av spelarna ska vara födda 2011. Vi tillåter maximalt 25% spelare födda 2010 och maximalt 25% spelare födda 2012. Respektera nivåindelningen. Inga spelare som är 2 år överåriga eller underåriga tillåts.
Vi rekommenderar Scandic Hotel Alvik för boende.
Kontakta gotatraneberg2011@gmail.com för mer info.
Cupinformation Best in West
Fredag Best in West – nivå lätt A
5 lag i en grupp. 4-5 matcher per lag.
Lördag – söndag Best in West - nivå medel AA
10 lag fördelat i 2 grupper. 6 matcher per lag.
Speltid
Samtliga matcher spelas 2 x 16 min. Slutspelsmatcher: 5 min Sudden Death 3 v 3 samt straffar vid oavgjort resultat full tid, om det ryms inom istiden 1 h 20 min. Spolning sker efter varje match.
Lagavgift 1 dag (nivå A fredag)
Lagavgift: 5000 kr/lag
Spelaravgift: 300 kr/spelare
Extra ledare: 200 kr/ledare
Lagavgift 2 dagar (nivå AA lördag-söndag)
Lagavgift: 5000 kr/lag
Spelaravgift: 850 kr/spelare
Extra ledare: 400 kr/ledare
Ni måste anmäla minst 15 utespelare + en målvakt (16 anmälda spelare). Mat/fika för 2 ledare ingår i lagavgiften. Lunch är inkluderat för alla spelare. Middag inkluderas för alla lag på fredag och lördag samt de lag som spelar efter 17.30 på söndag.
Best In West - In English
Welcome to Best In West 2023! Open to all teams with players born 2011. We respectfully decline Select Teams. The one day tournament includes 4 games. The two day tournament includes 6 games. Matches are 2 x 16 minutes. On Sunday at full time draw = 5 min Sudden Death 3 vs 3 and if necessary penalty shots if there's time (1 h 20 min allocated for every game).
Participation fee 1 day tourney (level A - Friday)
Team fee: 5000 SEK/team
Player fee: 300 SEK/player
Extra coaches: 300 SEK/person
Participation fee 2 day tourney (level AA - Saturday-Sunday)
Team fee: 5000 SEK/team
Player fee: 850 SEK/player
Extra coaches: 300 SEK/person
Lunch is included for all teams. Dinner is included for all teams on Friday and Saturday and for those teams that play after 17.30 on Sunday. Lunch is included for two coaches per team (and dinner if applicable).
We recommend Scandic Hotel Alvik for accommodation (not included in the fee).
For more info and sign up:
gotatraneberg2011@gmail.com